برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

چرا ؟؟؟

 

درد من این است!!که تو نمی فهمی!

 :

شده یک روز بیایی به دلم سر بزنی؟ 

با توأم خانه تنهایی من دور که نیست 

آنکه با دسته گلی حرف دلش را میزند٬پر درد است! 

ولی مثل تو مغرور که نیست! 

تو نگفتی اما خود من میدانم 

تو نمیخواهی عزیزت بشوم٬زور که نیست... 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی تنها (عشق فقط رسیدن نیست ) شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.alitanha1.blogfa.com

'سلام ...من ..امدم
اینم برات اوردم تا بگم من همیشه بیادتونم....
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊
اخه گلم چه مزاحمتی گفتم اگه دوست داشتی اسراری نیست
.......
برگ از درخت بدش میاد .... پاییز همش بهانست.....
خیالتم راحت هیچ مشکلی واست پیش نمیاد نترس
تا زمانیم که خودت بخوای باهتم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد