برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

دیدی؟

 

دیدی گاهی سخت ترین کار دنیا حفظ آن لبخند مسخره 

همه چی آروم است؟ 

 دیدی گاهی همه چیز خلاف آن میشود که تو میخواهی؟ 

دیدی گاهی دلت دقیقا هوای همانی را میکند که دور است؟؟...خیلی دور 

دیدی گاهی بودن چه سخت است؟!...چه تلخ است 

تنهایی را چشیده ای آیا؟  

                    دیدی آیا محکوم شدن به جرمی که هرگز مرتکب نشدی؛چه دردی دارد؟...درد 

دیدی گاهی ترجیح میدهی به جای نگاه های سرد؛به جای حبس ابد 

  حکم اعدامت را بدهند و خلاص

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://tehranak228.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری به ماهم سربزن

ali tanha1 شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.alitanha1.blogfa.com

گلم سلام میدونی مشکل از خودت چون خیلی کم سعی میکنی با دیگران رابطه ی دوستانه برقرارکنی حداقل داخله اینترنت اینطوری باش
باید من علاوه بر وب خودم چون دبیر انجمن حسابداران دانشگاه مونم وبهای دیگری دارم ولی دیگه جرات نمیدم به خودم که وب دیگه ای بسازم اما تو نیامده رفتی سراغ دومی کمی صبر لازمه کارت باشه ؛
باید به وب دیگران بری بهشون بگی اپی
من 80درصد نظراتم خصوصیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد