برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

خداحافظ...

  

شبیه برگ پائیزی٬پس از تو قسمت بادم 

                                     خداحافظ٬ولی هرگز نخواهی رفت ازیادم 

 خداحافظ؛واین یعنی در اندوه تو میمیرم 

                                           دراین تنهایی مطلق که می بندد به زنجیرم! 

 و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد 

                                      و برف ناامیدی بر سرم یکریز می بارد ... 

  چگونه بگذرم از عشق؟از دلبستگی هایم؟ 

                                        چگونه میروی با اینکه میدانی چه تنهایم؟ 

 خداحافظ٬تو ای همپای شب های غزل خوانی 

                                    خداحافظ به پایان آمد این دیدار پنهانی 

 خداحافظ بدون تو گمان کردی که میمانم 

                                                خداحافظ٬بدون من یقین دارم که میمانی... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد