برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

دلم بسوز که دیگه نمیاد...

 

دلم هوای گریه دارد

و دستانم بی رمق تر از همیشه برای نوشتن التماس قلم را دارند

چشمانم به تاری این دنیا عادت کرده ..

چاره ای نیست باید صبر کرد

هر چند این لحظه ها نایی برای حرکت ندارند اما

 باز هم من دیوانه،به دنبال توام

این وجود غایب توست که مرا بی قرار دیدنت کرده است

و مطمئن باش که روزی نخواهد رسید که من دست از این جست و جو بردارم

ایستگاه دلتنگی،

آری همیشه اینجاست که تو را حس می کنم...

هر وقت که میگویم می خواهم ببینمت طوری سرم را گرم می کنی

اما دیگر دستت برایم رو شده

اینبار تا نیایی که ببینمت دست از گریه نمی کشم آنقدر زجه می زنم تا دلت به حالم بسوزد

آن وقت برای آرامش خودت هم که شده می آیی به دیدنم.............

نظرات 1 + ارسال نظر
علی تنها (عشق فقط رسیدن نیست ) دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.alitanha1.blogfa.com

غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد
دل من از غصه خون است دل تو خبر ندارد
ماریا جونم سلام
معذرت ازینکه نتونستم خبرت بگیرم
اخه من دانشجوام
میدونیکه الانم فصل امتحاناست
منم تنهام ......
خیلی هم برام مهمی گلم .......دیگه از ان حرفا نزن
اصلا اگه دوست داشتی میتونی بهم اس بدی
قول میدم تا وقتی احساس تنهایی داشته باشی در کنارت خواهم بود تا بهت ثابت کنم......۹۱۱۷۵۰۸۴۹.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد