برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

دروغ گفت...

 

بهم گفت که دوسم داره 

بهم گفت منو میخواد 

بهم گفت اگه پاش باشه ته حادثه میاد !!

بهم گفت که نفس هاشم اگه باشم میمونه 

بهم گفت شوره بودن رو توی نگام میخونه 

دروغ گفت.... 

دروغ گفت...  

میگفتش من هواشم 

تموم قصه هاشم 

میگفتش آبروشم 

همیشه روبه روشم 

میگفت ازخاکی دوره 

میگفت سنگ صبوره 

میگفت تنها نمیشم 

میگفت میمونه پیشم 

دروغ گفت... 

دروغ گفت...  

بهم میگفت که زندگیشمو با من اجینه 

میگفت چشمای من واسش یه دنیاست! سرزمینه !

میگفت طاقت میاره بچه گی هامو بدیهام 

میگفت از من میرونه خون دلهام خستهگیهام 

بهم میگفت 

که مثل هیچ کس نیست 

میگفت توی نگاهش خار و خس نیست !!

میگفت طاقت نمیاره نباشم 

میگفت ازفکرشم میمیره که فکر کنه از دنیاش جدا شم !!

اینا رو اون بهم گفت !!

دروغ گفت... 

دروغ گفت..

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://شمال کشور ایران

با سلام وادب واحترام از وبلاگت خیلی خوشم امد ولی خیلی نا را حت شد م به خاطر غمی که داری چرا اینقدر غمگینی عزیزم وقت کردی به وبلاگم ی سر بزن به خشکلی وبلاگ شما نمی شه ولی بعد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد