برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

برای همیشه با من باش...

دلم برات تنگ شده بی وفا...

تنها بگو تا کی؟؟؟

 

چقدر روزها وشبها در انتظارت بمانم تا بازگردی...  

تنها بگو تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید این تقدیرمن بود که دلشکسته بمانم... 

خدایا!گناهم چه بود که اینگونه مجازاتم کردی؟ 

شب ها به ستاره ها خیره میمانم...نه به تمامی آنها... 

تنها به آنهایی که شبیه ترند به چشمان تو... 

قیمت جدایی از تورا چگونه بشمارم؟ که تا آخر عمر روزگار بدهکار من است... 

کاش جای من بودی... 

تا به دروغ نمی گفتی درکت میکنم... 

حال که دراین دنیا امیدی ندارم و کسیکه مرا بفهمد‌ 

به زودی رخت بر می بندم از این کوچگاه بی پایان انسان ها... 

که دیگر چیزی ازمن نماند... 

حرف دل را مینویسم و باز میدانم نمیخوانی...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

منتظر می مانم
تا بی نهایت
آنقدر تا نگاه موازی من و تو به تقاطع عاشقانه ما برسد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد